Hur gör jag för att stå som leasingtagare för en häst?
Jag ska leasa en häst. Hur gör jag för att bli registrerad som leasingtagare?
Följ inlägget
1
följare
DIGITALT
Så här registreras ett ägarskifte på travsport.se.
BLANKETT
Blanketten Anmälan om leasing fyllas i och skickas in till Svensk Travsport via mejl eller brevledes. Du hittar blanketten i vårt blankettförråd under rubriken Häst.